Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

czwartek, 31 maja 2012

Efekt Motyla


Właśnie odebrałam zdjęcia z sesji z zeszłego tygodnia i choć powinnam zająć się czym innym, bo jutro jadę na premierę książki do Wawy, to nie mogłam się powstrzymać. Sesja wyszła rewelacyjnie. Zdjęcia robiła Milena, z która już zrobiłam kilka sesji, pięknie fotografuje, jestem pełna podziwu ( tu zobaczycie inne jej prace http://www.facebook.com/profile.php?id=100000639162213) i Edyta modelka z która pracowałam pierwszy raz, dziewczyna się namęczyła, ale było warto. Wspólnymi siłami, stworzyłyśmy te piękne prace, które dzisiaj wam przedstawię. Proszę o komentarze, jak wam się podoba?




 I kilka zdjęć przy pracy :)




1 komentarz:

  1. miło popatrzeć na takie "ciepłe" zdjęcia, jak za oknem nieciekawie :) bardzo fajny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)