Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

piątek, 11 maja 2012

Organique - Recenzje

Dzisiaj pierwszy post z recenzjami... i na początek trochę kosmetyków z organique : glinka biała i ghassoul, masła Shea, mydło Aleppo, maska do włosów Anty-Age.



GLINKA GHASSOUL

OCZYSZCZENIE + DETOKSYKACJA + WYGŁADZENIE

Pochodzenie : Maroko
Właściwości glinki Ghassoul®: redukuje suchość (79%), łuszczenie skóry (41%) i oczyszcza skórę (68%). Poprawia elastyczność / jędrność (24%), strukturę / teksturę skóry (106%).
Opinia: W celu użycia glinkę miesza się w niewielkiej ilości z wodą i powstaje z tego coś w rodzaju błota. Świetnie oczyszcza i skóra wydaje się gładsza i delikatniejsza. Jest to produkt w 100% naturalny, bez dodatków zapachowych. Można ją również stosować jako szampon, jednak nie przemawia to do mnie... 



GLINKA BIAŁA

DETOKSYKACJA + ROZŚWIETLENIE + REMINERALIZACJA

Jest to jedna z najdelikatniejszych glinek, cechuje ją lekka i jedwabista konsystencja. Polecana jest zwłaszcza dla cer delikatnych, suchych, wrażliwych, skłonnych do podrażnień oraz dla skór dojrzałych. Działa również normalizująco na skórę tłustą i mieszaną. Jak dla mnie jest rewelacyjna, nawilża oczyszcza, ale delikatnie, nie ma takiego efektu sciągnięcia jak po wyżej wymienionej glince ghassoul, mam delikatna cerę z lekkimi naczyńkami i dla mnie osobiście tak jest dużo lepsza. Skóra jest gładka, lekko rozjaśniona, SUPER!


BALSAM DO CIAŁA Z MASŁEM SHEA

UELASTYCZNIENIE + ASKAMITNE WYGŁADZENIE + REGENERACJA
MASŁO SHEA (KARITE)naturalny olej z afrykańskiego drzewa masłowego. Bogate źródło NNKT (niezbędnych, nienasyconych kwasów tłuszczowych) oraz witamin: A, E, F. Poprawia nawilżenie i elastyczność, wzmacnia cement międzykomórkowy, odnawia warstwę lipidową skóry. Doskonale chroni skórę przed działaniem czynników zewnętrznych oraz promieniowaniem UV (naturalny filtr). Dodatkowo w swoim składzie zawierają Olej sojowy, Avokado, Wosk pszczeli. Sprzedawane są na gramy 100g kosztuje ok 27 zł, ale naprawdę warto. Produkt jest niesamowicie wydajny, jest bardzo gęsty i wystarczy odrobinka do jego użycia. Posiadają bogatą gamę zapachową, ja osobiście używała Magnolii i Grecki - pięknie pachną. Jest to produkt po który wracam i kupuje na prezenty. naprawdę warto spróbować idealnie natłuszcza i pielęgnuję skórę, a do tego te zapachy intensywne, ale nie drażniące. Na wypróbowanie można również kupić mały pojemniczek 50g. 

ALEPPO: MYDŁO OLIWNE (5-8%)

DZIAŁANIE ODKAŻAJĄCE + NAWILŻENIE + DZIAŁANIE ANTYALERGICZNE

Wytwarzane tradycyjnie i niezmiennie od 2000 lat w Syrii, w miejscowości Aleppo, z mieszanki oleju z oliwek i oleju laurowego (z wawrzynu). To niezwykłe, naznaczone oryginalną pieczęcią mydło, jest całkowicie naturalne, nie zawiera kompozycji zapachowych, barwników, konserwantów, ani żadnych składników pochodzenia zwierzęcego. Posiada właściwości myjące, nawilżające i zmiękczające. Działa również również antyalergicznie, przeciwzapalnie i odkażająco.
Mydło faktycznie nawilża skłórę jak żadne inne, nie ma uczycia sciągnięcia po jego użyciu, a nawet bym powiedziała że je likwiduje. Jeżeli skóra jest z problemami, krostkami to jest idealny produkt, działa łagodząco, wspomaga gojenie. Mydło jest sprzedawane w dużych kostkach i starcza na bardzo długo, jedyne minusy to słabo się pieni i nie pachnie, zapach jest dziwny ale jakość rekompensuje jego wady. Bardzo polecam.



MASKA DO WŁOSÓW

NATURALNY FILTR UV + WZMOCNIENIE + DZIAŁANIE PRZECIWSTARZENIOWE

Intensywnie regenerująca maska do włosów o bogatym składzie i pięknym zapachu. Oparta została na innowacyjnej formule i wyjątkowych składnikach aktywnych - naturalnym jedwabiu, odmładzającym wyciągu z perły i regenerujących olejach: arganowym i winogronowym. Polecana w szczególności dla włosów farbowanych i zniszczonych zabiegami fryzjerskimi. Wzmacnia cebulki i odbudowuje łodygę włosa, nie powodując ich przeciążenia. Dostarcza włosom witalności i blasku, zabezpieczając je przed promieniami UV, przesuszeniem i utratą koloru. Ekspedientka w sklepie doradziła mi, że ta maska jest najlepsza z ich gamy produktów do włosów i naprawdę jest rewelacyjna. Zakochałam się , włosy są delikatne lśniące, po je użyciu naprawdę widać efekty. Używała różnych produktów, jednak ten bije inne na głowę jak do tej pory najlepszy produkt do włosów jaki znalazłam. Pięknie pachnie i ma gęstą konsystencję więc powinien starczyć na długo. Napewno kupię jeszcze jedno opakowanie. 


To na tyle mojej pierwszej recenzji, starałam się ją zrobić obiektywnie. Jestem fanką produktów organique i moim zdanie naprawdę zasługują na tak pozytywne opinie. Zachęcam do wypróbowania, w sklepie jeżeli poprosimy to Panie również dają próbki ja wzięłam serum z białej i zielonej herbaty do twarzy i to napewno będzie kolejny zakup. Niestety kosmetyki są dość drogie, ale warte swojej ceny. 






2 komentarze:

  1. Ewelinko, strona super, ciekawostki i pomocne infromacje dla mnie bomba. a podpowiedz mi gdzie mogę dostać gline biala i ghassaul.
    pozdrawiam
    Sandra

    OdpowiedzUsuń
  2. W alfie w Olsztynie jest sklep Organiqe. Na I piętrze niedaleko empiku jest sklep z takimi ręcznikami i tam są kosmetyki organiqe, napewno mają glinki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)