Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

czwartek, 24 maja 2012

Paczki MaxFactor i Cocolita + Morskie Oko :)

Troszkę muszę nadrobić zaległości bo moja praca mgr nie pozwala mi na zbyt wiele czasu wolnego. Dzisiaj post o nowych kosmetykach od Max Factora za makijaż wiosenny i ze sklepu Cocolita. Jak pierwszy Max Factor, otóż dostałam dwa lakiery i zdążyłam narazie użyć tylko złotego , ale jest świetny. Efekt na zdjęciu jest po nałożeniu 2 warstw więc ładnie kryje i pięknie się mieni. Kolejnym kosmetykiem jest podwójny cień w kremie Skomy Eye Effect ja mam kolory różu i brązu. Już wcześniej używałam tego kosmetyku, ale nie wiem czemu wcześniej nie zapadł mi w pamięci, a tym zrobił na mnie wrażenie. Nie wiem czemu tak jest, ale cóż kobieta zmienną jest. Jest prosty w aplikacji, świetnie się miesza. Może być wykorzystany jako indywiualny produkt, albo jako baza aby podbić kolor. Naprawdę świetna rzecz łatwa w użyciu, jest to bardzo dobry produkt na lato w którym w ciągu dosłownie minuty możemy zrobić subtelny makijaż. I pozostał mi tylko błyszczyk, nie jest ich zwolenniczką, bo nie nie lubię ich konsystencji i zawsze mi włosy się kleją do ust :P Ale ten nie jest taki zły, jest mniej klejący bardzo delikatny i ładnie pachnie.


Teraz kosetyki ze strony Cocolita http://cocolita.pl/ więc zamówiłam podkład Revlon ColorStay Mineral Mousse Medium, jest to kosmetyk mineralny w postaci musu, ładnie kryje jest delikatny, nie robi maski. Ma filtr SPF 20 idealnie na lato. Jestem bardzo zadowolona z niego, potrzebowałam podkładu na lato, ten będzie idealny, a dodatkowo cena 21,90 zł Rewelacja. Muszę tylko domówić ciemniejszy odcień, zaraz dopadnę się do słońca i ten będzie za jasny :) 
Pędzel Revlon do różu miałam do ten pory skośny pędzel z firmy Elite, ale nie do końca mi pasował. Te jest zaokrąglony i jak dla mnie lepiej nim mi się aplikuje róż. Drugi przeznacze do brązera i będzie komplet. 
Kolejny jest tusz do rzęs Revlon Double Twist szczoteczka jest ciekawa ma dłuższe i krótsze zakończenia, generalnie nie robi szału jest ok. Uważam że, konsystencja mogłaby być mniej kremowa i to polepszyło by krycie, ja muszę nałożyć dwie warstwy żeby osiągnąć pożądany efekt. Generalnie zużyje go, ale nie kupię drugi raz. I został mi jeszcze Daily Brush Cleaner antybarkteryjny spray do czyszczenia pędzli, co prawda zamówiłam szampon ale trudno. Jeszcze go nie używałam więc recenzja przy następnym poście. 
A na koniec MAKIJAŻE :) pierwszy z użyciem tylko tego podwójnego cienia z Max Factora naprawdę można otrzymać delikatny ładny makijaż oka. A drugi już trochę z fantazją. Tu dodatkowo wykorzystałam ciemniejszy cień w odcieniu różu z Kobo i delikatny brąz z Essence. A cień w kremie był bazą dla tego makijażu i jeszcze tylko kreska eyelinerem w żelu w odcieniu morskim z Sephory i makijaż gotowy. Ja wam się podoba? 


 Miłego Dnia wszystkim, odwiedzajcie mnie czasami i zostawcie po sobie wpis :*

1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)