Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

sobota, 26 maja 2012

Transformacje

Miałam dużą ochotę zrobić od jakiegoś czasu transformację. Dzisiaj hmm.... trochę mężczyzny, trochę kobiety... 
Zdjęcia były już wcześniej na facebooku, więc może część osób je widziała. Ale zawsze jak się napartrze na prace Promise Tamang Phan http://www.youtube.com/watch?v=x6TPIV9vkwQ&feature=relmfu  i jej strona na fecebooku http://www.facebook.com/pages/Promise-Tamang-Phan/123780867676067    to mam ochotę poszaleć i stworzyć coś interesującego i kreatywnego. Tak właśnie powstała ta stylizacja. Efekt były jeszcze lepszy gdyby zarost był robiony specjalną gąbką i farbą lub kamuflażem. 
Przedstawię wam kilka prac Promise, na prawdę warto zapoznać się z jej pracami, bo to co ta dziewczyna potrafi robi naprawdę wrażenie. Jestem pełna podziwu dla jej talentu. Jak dla mnie ciekawsze jeszcze jest to że jest ona azjatką ? , wydaje mi się że to podnosi jej poprzeczkę.












Wszystkie te zdjęcia są jednej dziewczyny, moim zdaniem jest mistrzem! A co wy myślicie? Na jednym zdjęciu widać jak wygląda bez makijażu. MAKIJAŻ DZIAŁA CUDA... i w tym przypadku jest sztuką w pełni tego słowa znaczeniu.

1 komentarz:

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)