Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

piątek, 1 czerwca 2012

Jest pierwszy 1000 !!!!!!!!

Bardzo się ciesze, minął miesiąc a tu taka oglądalność. Dzięki temu mobilizuje się, żeby robić jeszcze więcej i przekazać wam jak najwięcej mojej pasji. Może kogoś to zainspiruje, może czegoś się nauczycie. W każdym razie dziękuję za odwiedzimy, tylko piszcie czasem coś.  Jakieś propozycje na makijaż ? W jakich kolorach chciałybyście widzieć makijaż? Albo coś was zainspirowało jakieś zdjęcie, gwiazda.
Czekam na propozycje.

Ps. Właśnie wróciłam z Wawy z promocji książki, jestem przemarznięta i mokra, ale najważniejsze że umiliłyśmy dzieciom dzień. Co mnie zaskoczyło, że dzieci nie chciały zwierzątek tylko malunki w stylu tatuaży, miały może 7 lat. I zamiast kotka robiłam datę urodzenia, słodką babeczkę lub różę z cierniami, dzieci szybko dostają. Jak tylko dostanę zdjęcia z dzisiaj to coś wrzucę, a od jutra rusza cykl o Analizie kolorystycznej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)