Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

niedziela, 21 października 2012

Witamy w Douglasie :)

Troszeczkę trzeba było poczekać na kolejny wpis, ale to z powodu tego, że zaczęłam współpracę z Douglasem :). Z czego jestem przeszczęśliwa, a przez ostanie dni nie myślałam o niczym innym jak tylko o tej masie kosmetyków z których mogę korzystać. Więc czytałam i szukałam, aby pogłębić swoją wiedzę. Praca  jest świetna, klientki zadowolone, a to najważniejsze.


Dziś makijaż w kolorach fioletu i brzoskwini.





4 komentarze:

  1. Gratulacje ;) Pracujesz tylko jako makijażystka czy również jako sprzedawczyni?

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko jako makijażystka, zapraszam w piątki i soboty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. przepięknie Ci w takich kolorach. Masz prześliczne oczy.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory i połączenie...chętnie bym się u ciebie uczyła makijażu inwidualnie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)