Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

piątek, 26 października 2012

Złoty makijaż i moi ulubieńcy


Witajcie dziś makijaż w kolorze złota, leciutko przydymiony. I moje nowe ulubione pomadki Rimmel by Kate Moss.








I moja propozycja na fryzurkę dla leniwych. Czasem nie mam czasu albo chęci, aby ładnie ułożyć sobie włosy i wtedy zazwyczaj coś zaplotę. Włosy z przodu zebrane są w dobierańca, związane gumką, z kucyka uplotłam trzy warkocze, tak aby ta fryzurka była troszkę ciekawsza.



Muszę jeszcze napisać o moim ulubieńcu, a mianowicie są to pomadki Rimmel by Kate Moss. Za co je tak bardzo kocham: matowe wykończenie i to chyba najbardziej mnie ujęło, bardzo długo utrzymują się na ustach i są niedrogie. Niestety tylko w 5 kolorach. Ja mam 101 i 103, na zdjęciu 103.





3 komentarze:

  1. jestem leniwa, ale i tak nie potrafiłabym stworzyć takiego arcydzieła na swojej głowie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNIE WYGLĄDASZ w tym makijazu......bardzo delikatny i podkresla Twoje rysy ?:)
    świetna fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki dziewczyny, warkocze w każdej postaci robię od zawsze. Więc dla mnie jest to najprostszy sposób na ciekawe upięcie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)