Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

piątek, 2 listopada 2012

Max Factor All Day Flawless 3-in-1 Foundation



     Witajcie, dziś przygotowałam post z recenzją nowego podkładu Max Factor Facefinity All Day Flawless 3-in-1 Foundation. Mój makijaż został wyróżniony przez markę Max Factor i dzięki temu stałam się posiadaczką tego podkładu. Więc czuję się zobowiązana podzielić się z wami opinią na jego temat.





Zaczynając od popakowania, świetnie że opakowanie jest szklane i posiada pompkę. Ułatwia to dozowanie produktu, więc i oszczędniejsze jego używanie. Ogromny plus za to, że pompka jest blokowana, możemy ją przekręcić i nawet w torebce czy podróży produkt nie otworzy się. Świetna sprawa dla wizażystów i osób podróżujących.






Podkład posiada potrójną formułę, zawiera w sobie bazę, korektor i fluid. Każdy ze składników pełni szczególną funkcję:

- baza utrzymuje na skórze makijaż bez konieczności poprawek

- korektor w formie mikrocząsteczek tuszuje niedoskonałości cery

- fluid wyrównuje jej koloryt

Faktycznie podkład ten ma bardzo dobre krycie, szczerze polecam dla osób z problemami skórnymi. Piękne matowe wykończenie, sprawia że skóra nie błyszczy się nawet bez poprawek i używania pudru sypkiego. Dla osób, które nie używają pudrów sypkich do wykończenia makijażu, ten sprawdzi się doskonale. Utrzymuje się długo bez poprawek, jednak pod koniec dnia zauważymy jego lekkie ścieranie.

Występuje w 5 odcieniach 47 Nude, 55 Beige, 60 Sand, 75 Golden, 80 Bronze. Ja posiadam odcień 47 Nude, jak dla mnie mógłby być o ton ciemniejszy. Jednak przy pełnym makijażu, bardzo dobrze się komponuje. Za co jeszcze pochwalę ten produkt to pigmentacja, kolory są świetne bez domieszek różu i brzoskwini czego bardzo nie lubię, wpadają raczej w żółcie. 




Dodatkowo cena 59 zł (30ml), teraz w drogeriach są promocje kosztuje ok. 49 zł, jest bardzo dobra jak na tej jakości produkt. Myślę, że zwolenniczki podkładów o mocnym kryciu bardzo go polubią.


4 komentarze:

  1. Sama go posiadam, godny polecenia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam z zaciekawieniem bo sama posiadam i jestem bardzo ale to bardzo z niego zadowolona. Nie wiem jakie odcienie dostępne są w Polsce bo ja swój kupiłam w Irlandii i mam odcień 50 Natural. W każdym razie gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas zastanawiam się czy go wybpróbować...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja go mam i dla mnie jest okropny, na twarzy robi się pomarańczowy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)