Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

wtorek, 25 grudnia 2012

Czerwień i zieleń w 2 odsłonach

Witajcie, inspirując się kolorami świąt stworzyłam dla was zestawienia makijażu z zielenią i czerwienią. Sami oceńcie, który jest najładniejszy. Ja zdecydowanie lepiej czuję się w pierwszym, a to chyba dlatego że nie lubię czerwieni na ustach. Zdecydowania wolę róże, ewentualnie bordo, winne usta.
Ja ledwo ruszam się już po świętach, ale jutro idę do pracy i dobrze. Jakoś nie lubię takiego siedzenia  w domu i objadania się. Najchętniej to bym poszła na siłownię :).














Przed samymi świętami zostałam bardzo miło zaskoczona i dostałam gigantyczny bukiet lilii. Jeszcze wszystkie nie rozkwitły, ale niedługo w całym domu będzie pięknie pachniało.

 I moja choinka :) Złoto i fiolet.

Wesołych Świąt

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)