Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

środa, 2 stycznia 2013

Noworoczny...

Witajcie w nowym roku :)
Po pierwsze chciałam podziękować wszystkim dziewczynom, z którymi spotkałam się w sylwestra. Było mi niesamowicie miło was  poznać. Jak do tej pory nie miałam styczności z odbiorcami mojego bloga, a spotkanie z wami sprawiło, że tym intensywniej chcę się tu udzielać. Napiszcie czasem jak do mnie zajrzycie :) Mam nadzieję że byłyście zadowolone z makijaży i nawet o 5 rano wyglądałyście nieziemsko :)
Jeszcze jako dodatek mój makijaż sylwestrowy.






Ps. Wiadomość dla Natalii Paletkę Naked możesz kupić w Sephorze. Nie wiem czy jest w Białym, ale trzeba zapytać się w sklepie, podejrzewam że jest możliwość jej ściągnięcia. Cena chyba 189 zł.


1 komentarz:

  1. masz przepiękny kształt oka i w ogóle piękna kobieta z Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)