Współpraca

Osoby zainteresowane współpracą proszę o kontakt e_szwarc@wp.pl

czwartek, 16 maja 2013

- 40 % na całą kolorówkę i pielęgnację twarzy w Rossmannie !!

Witajcie, 
szykuję się druga edycja promocyjna w Rossmannie - 40 % na całą kolorówkę i pielęgnację twarzy !!



Promocja trawa od 23.05 do 26.05 

To idealny moment na zrobienie zakupów nowej kolorówki na lato.

Więc co warto kupić? Ja szykuję się na pomadki Maybelline Superstay 14h Lipstick: ok. 27zł - 40% = 16,2 zł.

 Maybelline SuperStay 10H Tint Gloss 27 zł - 40% = 16,2zł.


Mają rewelacyjną pigmentację i utrzymują i bardzo długo i kolory - piękne!

Na pewno skuszę się też na jakieś konturówki, warto zajść nawet wcześniej zobaczyć co nam się podoba, czego nam brakuje w kosmetyczce. 

Ostatnio nie mam czasu prowadzić mojego bloga, ale to dlatego że otworzyłam swoją firmę jako wizażystka, pracuję dla IsaDory i cały czas zaopatrzam się w kosmetyki. Jak wiecie dostałam dotację więc jest co wydawać :D. Jak skończę na pewno zrobię posta z moich zakupów. Pozdrawiam wszystkich.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim za odwiedziny, zaglądajcie częściej :)